poniedziałek, 29 czerwca 2015

Blog we dwoje - słowo wstępu.

http://pu.i.wp.pl/k,NDQ4NDk2NzYsNDU2MzAxMTk=,f,czarne_serce.pngWpadliśmy na pomysł, aby pisać wspólnie. Właściwie to ja odczułam chęć powrotu (bloguję od 6 lat, ale ostatnio miałam przerwę), a następnie wpadłam na pomysł blogowania we dwoje i został on pozytywnie przyjęty przez mojego chłopaka oraz zaakceptowany. Początkowo nie sądziłam, że aż tak się tym zainteresuje, jednak miło się zaskoczyłam. Z zapałem zaczęłam pracować nad tworzeniem tego miejsca. On zaczął czytać podsyłane przeze mnie blogi i dopytywać, jak tam nasza wspólna strona. Powstał blog.

Ja bloguję od kiedy pamiętam, sprawia mi radość pisanie o tym, co robię, co lubię i co mnie interesuje. Drugi autor jest w tym początkujący, właściwie to jego początek rozpocznie się wraz z pierwszym napisanym wpisem na tego bloga. Mam nadzieję, że mu się spodoba i będzie to dla niego ciekawe zajęcie. Będziemy pisać osobne wpisy, ale także wspólne. Głównym założeniem i celem prowadzenia bloga jest to, aby odczuwać satysfakcję z tego powodu oraz radość, aby było to miłe zajęcie i upamiętnienie miłych chwil. Będziemy pisać wtedy, gdy przyjdzie nam do tego ochota i będziemy chcieli podzielić się czymś, albo coś zapisać. Prowadzenie bloga z przyjemnością, no i na dodatek we dwoje. Czy może być coś lepszego, od robienia czegoś co się lubi i to z ukochaną osobą? Nie będziemy natomiast pokazywać siebie. Nie określamy konkretnej tematyki, będzie o tym co lubimy, co sprawia nam radość, nasz punkt widzenia, oraz obserwacje, lub co tylko zapragniemy tutaj napisać, co przyjdzie nam do głowy. To koniec wstępu, pojawimy się już wkrótce.

22 komentarze:

  1. świetny pomysł na pisanie bloga we dwoje !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie i czekam na kolejny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym blogiem, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz, moment, Daria? xd

      Usuń
    2. Dopiero jak zobaczyłam profilowe to tak pomyślałam! Rany! Kupę czasu nie gadałyśmy!

      Usuń
    3. Trzeba nadrobić! ;3 Ja teraz też znowu się w blogosferę wkręcam i ciągle czytam, czytam, czytam i szukam nowych... Ale nie, skądże, wcale nie powinnam się uczyć. xD

      Usuń
  4. Ciebie również miło widzieć. :)
    Ciekawy pomysł pisania we dwoje. Powodzenia w takim razie i czekam na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacna idea i bardzo ładny HTML (tudzież ogółem wygląd bloga)
    Z zaciekawieniem czekam na pierwszy 'rasowy' post :D
    Pozdrawiam i życzę miłęgo dnia,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne jest takie wspólne blogowanie :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak to będzie wyglądało. :D Czy notki pisane na zmianę czy razem. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mój narzeczony by mnie wyśmiał, jakbym mu zaproponowała wspólne blogowanie :D alee życzę Wam powodzenia i będę się meldować i czytać, co u Was słychać, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a do świadectwa maturalnego się przyłóż, nie to co ja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł :) Ciekawa jestem jakby mój chłopak zareagował na taką propozycję :D aż zapytam go z ciekawości, choć nie planuję z nim pisać. Juz sobie wyobrażam jak tworzy jakieś posty o pisaniu listów, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł. Ja mojego narzeczonego nie dałabym rady do tego namówić ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. o ciekawy pomysł! Ja bym się chyba na coś takiego nie zdecydowała, ale chętnie będę tu zaglądać i śledzić co się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I słusznie, nie ma co się ograniczać do jednej tematyki, najlepiej jest pisać o tym, co w duszy gra ;)
    Powodzenia zatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł! Aż Wam zazdroszczę, bo gdybym zaproponowała wspólne pisanie mojemu chłopakowi, to popatrzyłby na mnie, jak na wariatkę. :P
    Trzymam za Was kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak się zastanawiałam, kim jest Ona,która mnie zaobserwowała. Widziałam Twój ślad również na blogu "Ćmy i motyle", a przed chwilą nawet u Fiorki i dopiero tam Cię rozpoznałam po Twoich pięknych ustach. :D Fajnie, że wróciła i wielkie zaskoczenie, że ze zdwojoną siłą i trzymam kciuki za ten pewnego rodzaju projekt. Mam nadzieję, że Twojemu chłopakowi spodoba się to całe blogowanie. Ja, jak już chyba zdążyłaś zauważyć wróciłam,ale na zupełnie nowe miejsce, aby oczyścić się z przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą piosenkę :) Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądający blog i miło się czyta *w* Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń