środa, 1 lipca 2015

Mój pierwszy raz

Nie wiem jak powinien wyglądać profesjonalny wstęp ponieważ tym wpisem rozpoczynam swoją przygodę, która mam nadzieje potrwa bardzo długi czas. Spodobała mi się propozycja mojej dziewczyny byśmy razem tworzyli to miejsce. Pomimo iż, początki są trudne postaram się pisać regularnie i ciekawie. O dziwo, wymyśliłem już tematy na kolejne wpisy, jednak napisanie wstępu to nie lada wyzwanie, pomimo iż od kilku dni często o tym myślę.

"Czytanie to twórcza podstawa życia pisarza."
Stephen King – Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika

Jak już mogliście się przekonać ta strona nie będzie poświęcona jednej konkretnej tematyce, jednak postaram się przybliżyć wam to czego możecie się spodziewać w moich wpisach. W wolnych chwilach zajmuje się oglądaniem filmów i seriali, a także czytaniem książek. Gatunkami po które sięgam najczęściej są kryminały, fantastyka i horrory. Obecnie moim ulubionym autorem jest Stephen King (Co pewnie widać na pierwszy rzut oka). Jeśli znacie jakiś interesujących autorów, z gatunków, które wcześniej podałem to chętnie się z nimi zapoznam.



Jak oceniacie mój pierwszy wpis?  

16 komentarzy:

  1. Zaintrygowałeś mnie. Czekam na więcej. :)
    Miałam jedno podejście do Kinga, ale nie byłam w stanie go wtedy przeczytać, może za jakiś czas do niego wrócę i zdołamy się polubić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki są trudne, a w blogowaniu można je pominąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak ma podobny gust książkowy :) Kinga uwielbia! Również zachwyca się Sapkowskim i Pratchett'em :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodoba Ci się,to blogowanie. Uwierz mi, że kto raz zacznie, temu trudno będzie z tym skończyć, bo to uzależnia i ludzie tutaj, których można poznać potrafią nawet zmienić życie na lepsze. Jestem tego najlepszym przykładem. Niestety jeszcze nie miałam okazji czytaj książek z żadnej podanej przez Ciebie kategorii, ale mam w planach sięgnąć po dzieła Kinga, Cobena i wspomnianego wyżej Pratchetta. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio też pokochałam tego autora. :D Wolę czytać książki o tej tematyce niż oglądać filmy, przerażają mnie. ^^
    Powodzenia w blogowaniu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja omijam fantastykę szerokim łukiem. Tak samo, jak w muzyce hip hop. No, co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że brzmi interesująco :) początek udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, fajny pomysł :3 Wydaje mi się, że ten blog może być bardzo pozytywnym miejscem. A i wielki plus za happysad w poście wcześniej. Pozdrawiam i zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  9. To będzie się działo :)
    Powodzenia w blogowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  10. ułaaaa, chłopie, szalejesz! :D życzę wytrwałości, bo blogowanie to fajna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że jeśli lubisz coś z pogranicza horroru i fantastyki to zainteresuje Cię Jonathan Carrol ze swoim zbiorem opowiadań "Upiorna dłoń", a kryminały to Boris Akunin! :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na kolejne wpisy! Ja dopiero zaczęłam swoje spotkanie z panem King'iem, od książki ,,Uciekinier" :)

    OdpowiedzUsuń