poniedziałek, 13 lipca 2015

Gry do których powracam.

Każdy miłośnik gier komputerowych wraca do niektórych produkcji z pewnym sentymentem. Ponieważ były to gry które wprowadzały nas w ten świat. Ja osobiście nie gram dużo w gry choć posiadam takową listę. Są to gry w które grałem w dzieciństwie i młodości, i nawet grając w nie teraz odczuwał bym taką sama satysfakcje jak kilka lat temu. Te gry mimo upływu lat są tak samo popularne i mają szerokie grono odbiorców.

http://tvgry.pl/galeria/hots/N640/455_131655569.jpg
1. Heroes of Might and Magic III - Jest to strategiczna gra turowa wydana w 1999 roku przez firmę The 3DO Company. Z nią rozpocząłem swoją przygodę z grami komputerowymi.Gra daje nam możliwość wyboru rodzaju rozgrywki pojedynczej lub wieloosobowej.  Dodatkowo mamy wybór miasta którym chcemy grać. Heroes pozwala nam przeniknąć do magicznego świata  w którym możemy się zatracić na wiele godzin.


http://www.supertouchart.com/wp-content/uploads/2007/05/kubrick_vice_fob_o.jpg2. Grand Theft Auto: Vice City - komputerowa gra akcji wyprodukowana i wydana przez Rockstar Games w 2002 roku. Rozgrywka dzieje się w fikcyjnym mieście Vice City, a nasz bohater jest gangsterem który wychodzi z więzienia po 15 latach odsiadki. Jego celem jest stworzenie własnego imperium mafijnego. Podczas gry możemy poczuć ducha lat 80, ze względu na muzykę i ubiór postaci. Oprócz wykonywania misji możemy  kolekcjonować auta na naszych posesjach, brać udział w wyścigach i w strzelaninach. Jest to gra w której jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia.

http://i.ytimg.com/vi/j-qI6h4X-FA/maxresdefault.jpg
3. Gothic -  fabularna gra akcji wyprodukowana przez firmę Piranha Bytes i wydana przez Egmont Interactive w 2001 roku. Jest to pierwsza część serii gier, opowiadającej o przygodach bezimiennego bohatera, który stał się wybrańcem Boga. Jego celem jest zniszczenie magicznej bariery, która otacza świat w którym toczy się rozgrywka. Gra pozwala nam wybrać profesje naszego bohatera, możemy walczyć za pomocą miecza bądź czarów.

4. Counter-Strike - gra komputerowa z gatunku first-person shooter, stworzona przez Minha "Gooseman" Le'a i Jessa "Cliffe" Cliffe'a 19 czerwca 1999 i będąca modyfikacją gry Half-Life. Rozgrywka w Counter-Strike'u opiera się na walce antyterrorystów z terrorystami w której jedna ze stron musi bronić miejsce gdzie podkłada się bombę lub uwolnić zakładników, a druga podłożyć bombę albo pilnować zakładników. Jest to gra pierwotnie stworzona do gry w sieci z innymi graczami, choć mamy możliwość grać w pojedynkę z graczami którymi steruje komputer. 


http://images12.fotosik.pl/64/8544ee320a9bca91med.jpg

A jakie są wasze ulubione gry?

19 komentarzy:

  1. ogólnie to nie gram w gry, choć ostatnio sobie ściągnęłam sudoku i wisielca ze słownikiem angielskim i norweskim :D
    z wymienionych wyżej znam tylko CS, bo czasem zdarzało się grać z chłopakami w klasie jak brakowało im zawodników ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też do nich często wracamy z chłopakiem!:D
    Oprócz tego moje "pierwsze" gry: Heartstone i Mortal Kombat, haha!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś grałam w simsy 2, aktualnie nie gram w żadne gry, wolę poczytać ciekawą książkę niż gapić się w ekran komputera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tych znam tylko GTA, ale ogólnie rzadko w jakiekolwiek gram.

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione gry to Simsy :) teraz w nie nie gram, bo nie mam zbyt dużo czasu ani chęci ;) ale jak byłam młodsza, to nie odchodziłam od komputera, bo tak potrafiły mnie wciągnąć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie gram w gry ^^ Ale po głowie chodzą mi Simsy 4...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raczej nie gram w gry nie licząc simsów od czasu do czasu i angry birdsów na fb ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. The Sims 2 i 4, Wiedźmin 3 ,ale na PS4 i nieśmiertelne Mario :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe też grałam w ta ostatnią grę :D Chętnie bym w coś pograła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Heroes III moja największa miłość. Gothica też uwielbiałam jak byłam młodsza, ale już dawno nie grałam. Fajnie byłoby wrócić.
    A co do GTA to nigdy nie bawiło mnie strzelanie do ludzi, ale uwielbiałam wpisywać kody i latać helikopterem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod GTA podpisuję się wszystkimi kończynami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grałam kiedyś w CS'a, ale do tej pory zbytnio nie ogarnęłam tej gry. ;) Aktualnie gram sobie w Tomb Raidera, a powracać lubię do zwyczajnego Pottera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to jedynie powracam do simsów co jakiś czas :D ale kiedyś grałam w uwaga, uwaga... tibię! ahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. niektóre znam od chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w Heores też kiedyś grałam, teraz czasu brak i o;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. W całym moim życiu grałam tylko w gry online :D Miałam stary komputer, bądź po prostu nie miałam kasy na gry. A jak już kasę miałam to nie wiem... nawet nie pomyślałam o kupieniu gry, nie ciągnęło mnie to aż tak. Chociaż czekaj. Raz grałam w grę. Pop life, haha :D Fajna była. Co do postu - nie mam zdania :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktualnie nie gram w żadne gry. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aktualnie gram tylko w grę, którą mam na telefonie. :)

    OdpowiedzUsuń