sobota, 1 sierpnia 2015

Moje ulubione seriale.

Jak każdy uzależniony od seriali posiadam listę moich ulubionych produkcji. Większość z nich mogę oglądać wielokrotnie i są one tak wciągające, że po obejrzeniu jednego odcinka mam ochotę włączyć następny. Uważam że każdy z wymienionych przeze mnie seriali warto zobaczyć i samemu przekonać się o tym, jaki jest dobry.

1. Spartakus - Jest to serial tematyki historycznej poruszający wątek Trackiego wojownika, który został zniewolony i sprzedany do ludus w Kapui gdzie był szkolony na gladiatora. Jest to produkcja idealna dla osób zainteresowanych historią starożytną. Polecam ten serial ponieważ jest to jeden z najlepszych seriali jaki kiedykolwiek oglądałem.

http://video.anyfiles.pl/icons/67336.jpg

http://thepoliticalscienceclub.com/wp-content/uploads/2015/05/walking-dead-season-1.jpg2. The Walking Dead - Jest to produkcja przedstawiająca postapokaliptyczną wizje świata, który został opanowany przez zombi. Serial przedstawia nam grupę ludzi, którzy zostali zmuszeni walczyć o przetrwanie. Serial został stworzony na podstawie komiksu. Moim zdaniem jest to najlepszy serial o tematyce zombi.

3. Pamiętniki Wampirów - Serial stworzony na podstawie serii powieści L.J. Smith pt. Pamiętniki wampirów. Przedstawia nam historie pewnej nastolatki, która poznaje dwóch braci wampirów, od tego momentu jej życie zmieni się diametralnie. Serial ten polecam fanom wampirów, wiedźm i wilkołaków.

http://www.serialowa.pl/wpr/wp-content/uploads/2012/09/vampire-diaries020300.jpg

4. Gra o Tron -  Adaptacja sagi George'a R.R. Martina. Akcja toczy się w fantastycznej krainie Siedmiu królestw. Każdy z władców  z tych królestw dąży do zdobycia władzy nad całą krainą. W serialu poznajemy wielu ciekawych bohaterów. Jest to bardzo wciągający serial, który polecam szczególnie fanom fantastyki.

http://m.natemat.pl/573f61a4f59f63879eeeb4ab02652aaa,640,0,0,0.jpg

5. Prawdziwa Historia Rodu Borgiów - Jest to serial tematyki historycznej poruszający wątek papieża Aleksandra VI i jego rodziny. Bardzo ciekawy i wciągający nie tylko dla osób interesujących się historią. Polecam go wszystkim ponieważ jest to jeden z moich ulubionych seriali.

http://premierywtv.pl/wp-content/uploads/2013/08/PrawdziwaHistoriaRoduBorgiow2.jpg

6.Gotham - Fabuła  skupia się na policji fikcyjnej metropolii Gotham City, a w szczególności Jamesie Gordonie, który w tym serialu wciąż jest detektywem, próbującym walczyć z plagą złoczyńców, którzy zamienią Gotham City w miasto bezprawia. Polecam ten serial fanom komiksu i kreskówki Batman.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLaNCmxdz0xyeS139US5m21jMcBgDVYR7T9ElznM2eh-BmtC5J6OuwCOVmXa2-G8sy_g66QR4RYy80yuzO0i3IueIRTOwlh8q2ikgu3f2qVWN9ubh_rTQUJ5bq1CWS8JJ-wg8Or5ZX61i5/s1600/Gotham-Titulo.png

http://vignette2.wikia.nocookie.net/lostpedia/images/1/16/Lost-season1.jpg/revision/latest?cb=200703032217547. Lost -  Serial fantastyczno-przygodowy. Przedstawia losy pasażerów samolotu  który rozbił się na pełnej tajemnic tropikalnej wyspie gdzieś na południowym Pacyfiku. Jest to bardzo ciekawy i wciągający serial, który nie raz zaskakuje widza. Polecam go wszystkim ponieważ moim zdaniem jest warty obejrzenia.

8. American Horror Story - Jest to serial z gatunków dramat i horror. W każdym sezonie dzieją się inne zaskakujące wydarzenia. Zmienia się miejsce akcji, fabuła i bohaterowie. Jest to bardzo interesujący serial, który polecam wszystkim fanom gatunku horror. 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj68DKRTfzimkTDUypv6hFpmop1i8yW1mpYJ8rkKOByQaBfhcAk4Ha3y0ruUAf7Z8QNcw7yUbp_HQ8qtSDSievLk1CZf48VZn_Et6G3jITthbpvNbm4Oi5NQiZYq1qxB2p8NmIr4o2J38E8/s1600/AmericanHorrorStoryS1.jpg

Czy wy oglądaliście któryś ze wspomnianych przeze mnie seriali, a może polecacie inne tytuły?

23 komentarze:

  1. Oglądałam Pamiętniki Wampirów. Chyba pierwsze trzy sezony, później mi się znudziło. Nie wiem, może wrócę jeszcze do tego serialu. Chciałam się już kiedyś zabrać za The Walking Dead, ale jakoś tak nie mogłam. Kiedyś jednak obejrzę - nie podaruję. ;)
    Ja za to polecam Supernatural - anioły, demony i różnie dziwne stworzenia na które polują bracia Winchesterowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego, to jedynie GoT znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś oglądałam Pamiętniki Wampirów. Reszty albo nie znam albo tylko kojarzę z opowiadań znajomych.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wszystkich wymienionych oglądałam jedynie Grę o Tron (po przeczytaniu uprzednio książek), ale mam też inne ulubione seriale, do których często wracam i mogę je oglądać godzinami. Swoją drogą muszę się w końcu zabrać za Walking Dead, bo wszyscy znajomi polecają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna lista będę miała co oglądać ;) oglądałam tylko pierwszy sezon
    american horror story ;) z seriali to oglądam... anime :) a i w telewizji
    coś typu trudne sprawy ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętniki Wampirów jakoś mi się już znudziły. Za to chciałabym bardzo obejrzeć serial o rodzinie Borgiów ;) Mogę polecić Being Human US na przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie jak autorka pierwszego komentarza :) Na początku oszalałam na punkcie VD, ale z czasem zaczął mnie ten serial nudzić, ale ostatnio mam myśli, żeby dać mu jeszcze jedną szansę :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem fanką pamiętników :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wyżej wymienionych kojarzę wszystkie, ale oglądałam dość fanatycznie tylko Pamiętniki Wampirów. Lost i Grę o Tron też dobrze wspominam, szczególnie pierwszy z nich. Zawsze chcę zacząć oglądać American Horror Story i nigdy jakoś się do tego nie zbieram. Niestety nic polecić chyba nie mogę :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hohohohoh, żebym to ja chociaż z tyle widziała w całości... nie mam za bardzo w czym wybierać-przebierać, ponieważ w gatunku jakim jest serial nie gustuję C: W ogóle od kilku lat jakoś nie ciągnie mnie do telewizji. Albo przynajmniej nie mam na nią czasu - tyle jest rzeczywistych rzeczy do robienia, że przyjemność z oglądania telewizji przestaje być odczuwana jako przyjemność. I tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja GoT widziałam kilka odcinków. Ale nie przekonały mnie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Lost - sama zaciekle oglądałam ten serial. :)
    Chociaż niektórych to pewnie zdziwi - ja lubię oglądać polskie seriale, choć niekiedy nie są one najlepszej jakości. Niestety, nie zawsze mam na nie czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam Pamiętniki i trochę Lost. Aktualnie oglądam Humans.
    Polecam Daredevila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam TWD i GoT, moje ulubione! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętniki Wampirów też oglądałam :) Teraz troszkę mniej, ale jak czas pozwoli z pewnością nadrobię ostatni sezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętniki wampirów uwielbiam :)
    Za to moja mama ubóstwia Spartakusa :D
    Proszę o kliknięcie w link na końcu posta u mnie, będę Ci mega wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. The Walking Dead to mój ulubieniec ulubieńców!

    justdarcyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam GOT!

    koszikoszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. TWD, pamiętniki, Gra o tron, Lost <3 <3 <3 <3 <3 moje ulubione seriale. Ale LOST mnie zawiódł końcowym sezonem, uważam, że wszystko powinno się zakończyć, jak wysadzili dharmę. Następny sezon niepotrzebny

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wyżej wymienionych oglądałam tylko American Horror Story, ale tylko pierwszy sezon. Muszę się w końcu zabrać za kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Same jakieś mroczne takie te seriale :) Ale dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń