sobota, 8 sierpnia 2015

Moi ulubieni aktorzy.

Niektóre filmy nie były by tak dobre i znane gdyby nie aktorzy, którzy w nich grają. Bardzo dużo zależy od umiejętności aktora i poświęcaniu przy kreowaniu postaci. Dlatego oglądając niektóre filmy uświadamiamy sobie, że żaden inny aktor nie zagrał by tej roli tak dobrze ja ten którego zobaczyliśmy. W dzisiejszym wpisie zaprezentuje wam listę moich ulubionych aktorów po których filmy sięgam najczęściej.

1. Edward Norton - Mój ulubiony aktor, którego cenię za role w takich filmach jak: "Lęk pierwotny", "Więzień nienawiść" i  "Podziemny krąg". Moim zdaniem to w tych filmach pokazał jak bardzo jest utalentowanym aktorem i  udowodnił iż zasługuje na szacunek. Jeśli widzę ze w filmie występuje ten aktor, to wiem ze jest on godny obejrzenia i wiem że czas poświęcony na oglądanie tego filmu nie będzie czasem zmarnowanym. Jeśli nie wiecie jaki film obejrzeć  polecam zapoznanie się z jego filmografią.



http://moviesroom.pl/wp-content/uploads/2015/03/3d11872e2c70d2a8a31c405bb736fc24_large.jpeg


2. Johnny Depp - Aktor, który grał między innymi w takich filmach jak: "Marzyciel" i "Co gryzie Gilberta Grape'a". Wciela się on w różnorodne postacie, a w każdej z ról bardzo dobrze się odnajduje. Świetnie odnajduje się w różnorodnych gatunkach filmowych. Polecam filmy z jego udziałem ponieważ każda kreowana przez niego postać jest wyjątkowa i na długo pozostaje w naszej pamięci.



http://1.fwcdn.pl/ph/15/32/111532/195215_1.1.jpg3. Jared Leto - Kolejny aktor, z którym lubię oglądać filmy takie jak: "Requiem dla snu", "Mr. Nobody" i " Witaj w klubie" jest osoba, która wkłada całe serce by jak najdokładniej odtworzyć graną przez siebie postaci. Jest to człowiek, który nie boi się nowych wyznań jest zarówno świetnym aktorem i muzykiem. Polecam zapoznanie się z jego twórczością ponieważ jest wart poświecenia swojego wolego czasu.



http://www.sweetandtalented.com/men/images/dicaprio/dicaprio35.jpg

4. Leonardo DiCaprio - Jest kolejnym aktorem, którego uważam za wartego uwagi, swój talent aktorski pokazał miedzy innymi w takich filmach jak: "Przetrwać w Nowym Jorku", "Co gryzie Gilberta Grape'a"  i "Wyspa tajemnic". Moim zdaniem jest to aktor niedoceniany jednak bardzo uzdolniony, który potrafi sprostać ciężkim wyzwaniom. Polecam filmy w których występuje ponieważ w jego filmografii jest wiele pozycji z którymi warto się zapoznać.



http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2013/08/Christian-Bale-1.jpg5. Christian Bale - Ostatni aktor którego zamierzam zaprezentować jest znany z takich filmów jak: "Mechanik", "Prestiż" i "American Psycho". Jest jednym z najbardziej gotowych do poświęcenia aktorów, we wszystkie kreowane postacie wkłada dużo serca i talentu, co można zaobserwować podczas oglądania wielu produkcji z jego udziałem. Polecam bardzo dokładnie zapoznać się z jego filmografią ponieważ znajduje się tam wiele ciekawych propozycji filmowych.

26 komentarzy:

  1. Kompletnie nie mam głowy do imion i nazwisk sławnych osób, ale większość z nich kojarzę :) Hm ja nie mam ulubionych aktorów, mam obsesję na punkcie Sama Claflina, ale raczej nie z powodu jego gry aktorskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Depp, DiCaprio - ich baaardzo lubię :-) świetni w każde roli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to ja zdecydowanie Leonardo DiCaprio, Edward Norton i Nicolas Cage! :D ,,Przetrwać w Nowym Jorku'' DiCaprio zagrał tam fantastycznie i dzięki niemu poznałam taką osobę jak Jim Carroll. Nie dziwię się, że Norton jest na pierwszym miejscu; również za nim szaleję! ,,Więzień nienawiści'' i ,,Podziemny krąg'' to najlepsze jego filmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że u DiCaprio nie wymieniłeś Titanica. Nie, żebym nie lubiła, ale to po prostu znają już chyba wszyscy. Uwielbiam Deppa, jak dla mnie jest on numerem jeden, jeśli chodzi o aktorstwo. Leto też znam i lubię. Zarówno jako aktora, jak i muzyka. Choć nie widziałam zbyt wielu filmów z tymi trzema gośćmi. Będę musiała to kiedyś nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Johny I Leo.. Zdecydowanie są na szczycie mojej listy. Uwielbiam ich za to, że potrafią się wcielić tak różnorodne role i jak dla mnie każdą odgrywają znakomicie! Szkoda tylko, że ten Leo taki niedoceniony przez tych od Oskarów... a jak dla mnie genialnie zagrał w Wilku z Wall Street oraz Django

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kojarzę tylko dwóch z wymienionych aktorów, ale ich Lubie tez ;P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam ulubionego aktora, ale z twoich ulubionych to widziałam filmy z Johnnym Deeppem i Leonardo DiCaprio. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, znam DiCaprio, Leto i Deppa, ale nie należą do moich ulubionych aktorów, właściwie to widziałam może niewiele filmów z nimi, żeby móc coś więcej powiedzieć ;) Nie jestem kinomaniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Johnny Depp to także mój ulubiony aktor! Jest niesamowity! Kocham każdą jego rolę i postać w jaką się wciela :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie będę oryginalna, jak podepnę siępdo Johnnyego Deppa. Apropos Leo, to przypomniałeś mi, że znowu mam ochotę obejrzeć "Wyspę tajemnic". I w sumie to "Prestiż" też bym obejrzała...
    Właściwie to chyba nie mam jakichś swoich ulubionych aktorów, ale ostatnio mam słabość do Scotta M. Fostera... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mojej liście również jest Leonardo, Johny i Christian. Nie zapoznałam się jeszcze z panem Nortonem, ale chętnie nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na widok Christiana mam ślinotok, na widok Christiana w garniturze mam ślinotok x37853857 i ciary na plecach.
    Oczywiście chodzi o Christiana Bale, nie żadnego Greya... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ich wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pan nr 4 jest według mnie wspaniałym aktorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja oczywiście ubóstwiam Deppa! <3 Zwłaszcza za rolę w piratach <3 Poza tym wiadomo - Leonardo - klasyk, jednak osobiście dopisałabym tu jeszcze Keanu Reves. ^^ A co do Jareda - znam go jedynie z 30STM i nie miałam pojęcia, że gra on w filmach! :O

    OdpowiedzUsuń
  16. O i moi ulubieni aktorzy ;) Ale ja dodałabym jeszcze Marlona Brando, no dla mnie najcudowniejszy aktor wszech czasów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubie zadnych z nich:( best-frieend.blogspot.com ~nowy post i troszkę zmian, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z nich lubię tylko Johnny'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cenię Johnny'ego Deppa i Jareda Leto, chociaż tego drugiego znam tylko od strony muzycznej :)
    Oprócz tego lubię też Jima Byrnesa, Kenichi'ego Matsuyamę, Jackie'ego Chana i Elijaha Wooda.

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń